Wednesday, May 18, 2011

DIY : costume

pagi tadi aku bangun...ade spider yg dah penyek kat badan aku...bile tgok2 kan balik..aku dapat buat kesimpulan kematian spider tadi mungkin disebabkan beliau berlegar2 disekitar badan aku ketika aku tido... aku amek spider penyek tu..aku jentik ke luar tingkap...takde hasrat langsung aku nak kebumikan dia...bye2 spider penyek...

bgun jewhhh tido..aku tros bukak laptop tgok jadual arini kelas pukol berape...ohhh naseb baik..aku ade mase dlm 30 minit lg utk ke kelas.. aku amek towel..tros pegi mandi... sejuknye bilik air time2 pagi camni... rase macam mandi air gunung jewhhh... cuit jewhh kaki kt air..hasrat aku utk meneruskan permandian aku semakin samar2...namun aku cekalkan hati...basah kan kepale...tibe2...!!! aku dah siap mandi...

aku lap badan dengan towel...sampai kering...sambil tgok rupa aku kat cermin...tibe2 ade something yg lain mengenai rupa aku kat cermin....aku rase laaa kan... aku kene pergi nagoya textile beli kain ela siap2... kat pale otak aku dah bermain mcm2 design utk costume yg akan aku pakai jikalau satu hari nanti aku memerlukan nye...


kalau pakai costume superman...mesti boleh dapat awek supergirl punye...silap2 ari bulan wonder girl pon aku boleh dapat... stylo gak costume nih... kos kain pun masih mampu di miliki..

terpikir gak nak try pakai costume batman... tapi mahal laaa..costume nih pakai kulit buaye kot...mane nak cekau kulit buaye..

ni laaa dia labah2 yg gigit aku pagi tadi...kuajo betol...tapi...?? sejak bile bilek aku secantik nih..??

bile dah di congak2kan...aku rase daripade pakai costume batman kulit buaye..ade baik nye aku pakai costume batman yg diperbuat dari kain.. kat pasar malam pun ade.. tapi size budak2 laa...

ini ialah idea akak promoter yg keje kat nagoya tu...selambe die bg idea sroh aku pakai costume sailormoon...mentang2 laa die minat katun...

bile aku dah tak tawu nak beli kain ape utk buat costume...tibe2 ade makcik cleaner nih bg suggestion sroh pkai costume wonderpet...nanti sape tawu bleh dapat awek wonder woman kate nye... tibe2 tgn aku rase ringan nak menempeleng mak cik tu... igt aku ni ape..?? aku bakal hero kot...


p/s:tolong aku bagi idea nak pakai costume ape...semakin hari...power superhero aku semakin menjadi2...tapi baju tak tempah lagi... kain tak beli lagi... raye dah dekat nih... sempat ke siap..??

No comments:

Post a Comment

koi