Monday, February 28, 2011

cerita pasal electric

5 minit lagi gua plan nak tidur.tiba-tiba hati gua menggelegak mengenangkan berape banyak lagi harta budak2 se universiti gua akan dikikis oleh pihak berkuasa.daripada nasi,dah jadi kerak,sekarang kerak pon die nak korek jugak..kepale hotak.dulu cikgu gua ade cakap..time tu die ngah ngamok sebab budak bising time die g mesyuarat..begini kata2 nye..jangan ingat kucing sorok kuku,tikus boleh menari-nari..seronok kamu ye..

gua try pejam mate..tapi focus gua terus lost..lost entah kemane..pertimbangan gua dah menyerong kearah sang pemberontak yg menunggu time nak pasang baju bom kat badan dekan yg kadang2 bau macam pelombong bijih timah yg berkerja lebih masa semata-mata nak menyara kehidupan keluarganya dan juga keluarga mertua.ouhh f**k..esok gua ade quiz..tolong lahh bagi gua tidur kejap dengan hati yg tenang..

dah nak dekat 10minit gua try.masih sama.gua pandang sekeliling..dulu rumah gua terang benderang macam malam raya sekitar era 90-an.tapi kini gua rase macam dduk dalam lokap kerana sabit kesalahan menyeludup mercun.sambil gua menulis blog,tangan gua mencapai pensel dan menconteng dinding utk menghitung hari esok.bile laa agaknye gua akan keluar dari tempat durjana ni..

urghhhh..sekarang meter elektrik pantas berkelip.ape salah gua sampai gua naik seriau tengok meter tu.jiran tetangga gua semua bercerite tentang perihal meter masing2..so,far meter gua yg paling perlahan kalau nak diikutkan dengan yg lain2..tapi bukan itu persoalan nye..persoalannye,sampai bile gua nak bergelap bertemankan kata2 maki tak henti2 khas untuk pihak pengurusan yg gilakan harta tak sudah2..

esok gua ade quiz.so,padan muke gua.sekian....selamat jalan romeo

No comments:

Post a Comment

koi