Thursday, March 10, 2011

kelabu asap gua dibuatnye

gua pon tak sure gua ni ketinggalan zaman atau dah usang dimamah teknologi.. semenjak 2 menjak kebelakangan ini, seronok pulak gua tengok budak2 muda jamming pakai iphone kat youtube..asalnye gua tengok diorang ni mcm budak tak de wawasan je..tapi bile diamati semula dan diselidik latar belakang keturunan belah mak diorang..ternyata,mereka adalah genius in sound engineering..what the hell sound engineering tibe2 nih..?tak de lah..yg sebenarnye idea utk berjamming menggunakan alat2 teknologi keluaran Apple ni mmg salah satu idea yg terbaik dan menjimatkan duit poket korang dan ternyata bapak korang tersenyum lebar apabila anaknye kurang melepak dan menghabiskan masa di pusat2 jamming...bijak jugak si mark zuckerberg nih...


haaa..utk membakar semangat kerock kapakan korang..gua hidangkan beberape gambar yg gua copy paste direct dari google..

yg ni instrument bass..die punye bunyi..perghhh brader,lu orang nak bass ape..??
fender,fendek,spender..???semua adaaaa...

yg ni gitar...kalau lu orang tak tahu gak..pegi mandi bunge biar kurang sikit tahap kebebalan di minda tu...yg ni acoustic punye...tapi ade gak application utk gitar karen..siap ngan effect yg dah bertok nenek byk nye...tak payah bazer duit g beli effect banyak2 ye dak..?

kepade kaki crottt cretttt crottt cretttt...ni lah die makanan korang...turntable bahase omputih nye..bahase melayu nye..meja terbalik..jangan ko buat aksi tu kat kedai mamak sudahh...mampos tokey mamak tu karate tengkok korang..


yg ni namenye seruling....bodoh laa kalau ade sape yg percaye...hahaha


yg ni bukan bonggo...tapi benggol...bukan disini..tapi disini..benggol...


p/s:tangan gua dah mengelegak nak mengerock kapak kan diri gua nih..tunggu je laaa..kene pada waktu nye..duit gua lebat..mmg gua sambar bende alah ni..tunggu....



1 comment:

koi