Thursday, March 24, 2011

engkau engkau aku aku


salam semua..apa khabar.?maaf dah lama tak update blog..bukan saje2 tak nak update..tapi aku kena tumpukan sepenuh perhatian kat final exam..esok merupakan paper terakhir aku..syukur alhamdulillah..rase tak sabar lah pulak nak balik ke kampung halaman...

engkau engkau aku aku...sebenarnye tajuk blog aku ni memberi seribu 1 makna kepada mereka yg memahami dan juga yg sekelas dgn aku..sifat itu hendaklah kita jauhkan wahai tuan tuan dan puan puan sekalian..jgn terlalu pentingkan diri sendiri sampai terlupa kepada mereka yg sepatutnya diberi perhatian terlebih lagi apabila itu sudah menjadi salah 1 tanggungjawab kite sebagai seorang yg diberi amanah...

apabila aku tengok ramai yg keluar dewan peperiksaan dgn berwajah hampa..aku rase terpanggil utk menulis kembali..sudah menjadi lumrah hidupku utk menulis berjuang utk nasib diri dan mereka-mereka..ingatlah wahai tuan tuan dan puan puan..sekali kita berjasa utk seseorang..sampai bila2 jase itu akan dikenang...

memandangkan ramai yg kecewa...aku ucapkan kepada sesiapa yg akan mengambil subjek yg aku ambil sekarang nih..azab aku sudah selesai..tinggal giliran kamu pula...hal ini kerana dalam campus nih just "dia" sorang je yg ajar subject tu...

akhir kata..padan muka aku,korang dan mereka...

No comments:

Post a Comment

koi