Sunday, August 1, 2010

meditasi sebelum 7hb ogos 2010

Assalamualaikum pembuka bicara..

setelah sekian lama menyepikn diri akhirnya ak akur untuk mengpudate blog yg kelihatan semakin nak bersawang nih..sori, bukan nya ak mls..tp tahap kesibukan semenjak kebelakangan ini amat mencemburui untuk ak bergiat aktif dalam dunia blog mengeblog..

Kebiasaannya,apakah persediaan korang untuk menghadapi hari2 yg penting dan mendebarkan dalam hidup korang.?Bagaimana korang menghadapi segala permasalahan yg timbul untuk hari2 penting korang.?Ada sesetengah manusia yg gemar memilih jalan pintas dengan meminta bantuan dari pihak lain..seperti bomoh ataupon tok sami buddha yg suke bg iklan no ekor kt umah korang..

Apa yg dapat ak kongsikan pada post kali ini ialah….TIADA SESIAPA PUN YANG DAPAT SELESAIKAN MASALAH KORANG melainkan tuan punye badan…oleh itu,jangan laa meminta bantuan daripada pihak2 yg xsepatutnya…pilihlaa rakan2 dan juga orang tersayang utk memberikan sedikit kekuatan utk korang bersedia dengan keyakinan dan kondisi yg mantop….

Antara meditasi yg ak lakukan utk menghadapi hari yg mendebarkan dlm hidup ak ialah dengan….

P7180541Menghabiskan banyak masa dengan bandmate utk berbincang dan berlatih..homework mesti mau buat..nk improvement..xnk alasan..GOT IT??

Image079Haaa…dia ni r yg byk bg semangat dan pendapat susah dan senang…rase cam nk tumbok2 jewhhh…(xpsl2 nk tumbok plak..haha)

imagesApe ni???teko aladin ke ape ni??xde r..ini laa die yg dikatakan..permainan bila larut malam.. Apabila kepala semakin berserabut ngn homework dan juga masalah..inilahh die penemannya..Yg paling best…klo bende alah ni dekat ngn ak.,..mmg kompom2 lantai andalus berdebu2 ak keje kn…setiap 1 minit mesti ak ketuk2 arang tu biar xde debu smpai pak arab kt andalus tu bleh nk marah ak plak..ape kes??…ade bakat x nk bukak bisnes shisha??? Xlupe juge…permainan yg akan disusuli smase melayan bnde ni…TRUTH or DARE…!!!

 

p/s:penguin…wat laaa yg terbaek…make them proud okeyhhh…

No comments:

Post a Comment

koi