Thursday, February 25, 2010

kadar ugutan bunuh semakin tinggi

berikut adalah kisah benar.

25 febuari 2010
-10.45 pm
telefon bergetar kerana ade seseorang telah menghantar SMS untuk bersama-sama pergi ke Cyberjaya pada malam itu. tujuan pergi ke Cyberjaya ialah untuk bermain futsal. aktiviti me'mutsal'kan diri ini telah menjadi sebati dalam darah-darah kami kerana hampir setiap minggu kami akan pergi berfutsal tidak kira sama ada di Cyberjaya,SPK,Active Futsal mahu pon di Court free.

-10.55 pm
ak dalam perjalanan ke Cyberjaya menaiki sebuah kenderaan yg meluncur laju di lebuh raya untuk menuju ke destinasi yg akan di tujui tidak kurang dalam 10 minit lagi. telefon bergetar lagi. hatiku makin tak keruan stelah mmbace SMS di telefon. baru ak tersedar bahawa mungkin ak telah termasuk ke dalam perangkap yg akan menyebabkan satu bencana terhadap diri ak. stiap kandungan SMS hampir serupa. semakin lama semakin menakutkanku.

-11.05 pm
ak tiba di Cyberjaya. salin seluar sukan dan terus melakukan sesi pemanasan badan. semasa di Cyberjaya , ramai pembunuh bersiri cuba membuat ugutan yg akan menakutkn sesiapa sahaja yg mengalami situasi sepertiku. namun aku tabahkn hati dan berdoa agar ugutan2 tersebot sekadar gurauan. kami bermain futsal selama 2 jam menentang team Badang A, B dan juga 1 team dari COE.

12.00 am
telefon ku bergetar lagi. kali ini aku menerima ugutan bunuh dari perkhidmatan telefon yg ak langgani. pada mulanya ak gembira dgn SMS tersebut. lama2 hatiku semakin xkeruan apabila pembunuh2 bersiri semakin agresif dan merancang sesuatu untuk membinasakan ku. ak melihat sendiri pembunuh tersebut membeli senjata di sebuah kedai di Cyberjaya. ak hanye mmpu berdoa agar apa yg mereka beli hanyalah sekadar kad topup atau pown air barbican sahaja.

1.00 am
pembunuh bersiri benar-benar merancang utk melakukan sesuatu. namun ak tidak semudah itu utk tumpas ditangan mereka. ak berjaya meloloskn diri dan bersembunyi di merata tempat.mereka memburuku mmbawa senjata-senjata yg merbahaya.namun kudrat tulang 4 keratku membataskn pergerakanku dan akhirnya ak berjaya di tangkap oleh salah seorang daripada kumpulan pmbunuh bersiri tersebot.

akhirnye....setelah pelbagai percubaan...ak tumpas..ak cedera terok..xmmpu utk lari lagi...tlong call ambulance...erghhhh...


25 febuari 2010 ialah hari jadiku dan disambut serentak dgn rakan2 yg berkongsi bulan kelahiran bersamaku iaitu zul dan meuz..dan inilah die ugutan bunuh yg ak terime..di serang dgn tepong,telur,sos suri,susu dan banyak lagi..

p/s:thnks kawan2..tggu besday korang plak..ak melabur berjuta-juta pound sterling utk membunuh korang plakkkk.ape yg pasti pembunuhan korang pasti lebih extreme...

9 comments:

koi